Ostukorv 0

KKK Korduma kippuvad küsimused

Defektne või saatmise käigus rikutud kauba, ostab Müüja tagasi tema väärtuses, mis sisaldab kauba müügihinda ja saatmiskulu. Rikutud või defektsest kaubast teada saamisel peab Ostja teavitama Müüjat koheselt e-posti või telefoni teel. Ostjale e-poe poolt makstava kompensatsiooni suurus ei saa ületada kauba eest makstud summat.

Müüja ei vastuta ostu-müügitehingu osalise vői täieliku mittetäitmise eest, kui selle on pőhjustanud vääramatu jőud. Müüja ei vastuta ostu-müügitehingu osalise vői täieliku mittetäitmise eest, kui selle on pőhjustanud vääramatu jőud.

Ostja vőib e-poe keskkonnas sőlmitud ostutehingust taganeda 14 päeva jooksul alates kauba üleandmisest Ostjale. Tagastatav toode peab tagastamisel olema täpselt samas olukorras ja komplektsuses (s.h. toote müügipakend) kui see oli Ostjale üleandmise hetkel. Kui tagastatav kaup või müügipakend on rikutud, tuleb Ostjal kompenseerida kauba väärtuse vähenemine.

Tagastatav pakk tuleb adresseerida järgnevalt: Funtrade OÜ, Aardla 25, Tartu, 50110

Toodete tagastamisel maksab Müüja tellimuse eest tasutud maksed Ostja pangaarvele 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Tagasisaatmise postitasu kauba tagastamise korral ei tagastata. Tagastuslehe saamiseks peab Ostja teatama kauba tagastamisest Müüja e-posti aadressile. Müüja väljastab Ostjale tagastuslehe e-posti teel.